Vacay Kick Off Event

Op vrijdag 26 juli 2024 organiseren wij voor de jongeren uit Capelle aan den IJssel en Rotterdam, die tussen de 13 en 27 jaar zijn, een leuk Vacay Kick Off Event om kennis te maken met onze stichting. Dit event vindt plaats in onze locatie aan de Rivium Boulevard 156 in Capelle aan den IJssel.

Samen met onze ambassadeurs ontvangen wij de jongeren vanaf 16:00 uur in onze locatie, waarna we een leuke 360 Challenge verzorgen waarbij er 360 graden filmpjes worden gemaakt waar ze iets mee kunnen winnen en die ze ook meteen kunnen delen via hun socials.

Daarna verzorgen wij een spelletjes parcour waarbij ze als teams tegen elkaar gaan strijden voor een leuke prijs.

Tijdens het event kunnen de jongeren gratis food & drinks bestellen en sluiten we deze leuke dag af met een DJ die tot 21:00 uur zal draaien.

Wil je hier ook bij zijn? Meld je dan snel aan via onze formulier onder de flyers. Er kunnen zich maar 40 jongeren aanmelden, dus wees er snel bij!

Meld je snel aan!

Stichting CreFo

Rivium Boulevard 156

2909 LK  Capelle aan den IJssel

M: info@stichtingcrefo.nl

KVK: 90727207

Voor meer informatie over onze stichting en wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen, kunt u per mail contact met ons opnemen of direct contact opnemen met Anuschka Fung Loy of Anita Delgado.